Eurovision Song Contest .

Jag kan säga "vad var det jag sa" angående Svergies misslyckande i Eurovision i torsdags.
Någonstans trodde jag ändå att vi kanske skulle gå vidare, eftersom Sverige alltid gör det.
Jag skäms, jag tycker det är pinsamt att vi inte deltar i kvällens final. Vi skulle ha skickat
Darin eller Erik Saade, de hade lyckas tror jag. Aja, nu taggar vi kvällen istället !


Rumäninen, som är mina absoluta favoriter i Eurovision Song Contest 2010. Grymma!

Mina 6 favoriter :
1. Rumänien
2. Belgien
3. Vitryssland
4. Portugal
5. Cypern
6. Tyskland

Och de 3 värsta bidragen :
23. Bosnien & Herzegovina
24. Ukraina
25. Ryssland
(Det är 25 bidrag sammanlagt)

Länder som saknas i finalen är : Litauen, Holland (haha) och Malta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Belgien är bra :)

2010-05-29 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0