svar på tolv kommentarer .

läsare om olämpligt :
har det hänt ngt?
svar :
ja , det har det :)


Anonym om snygga T-shirts :
Snygga! Vad kostar dem? :)
svar :
olagligt snygga ;) de kostar 349 kronor :)


Anonym om . :
vilka ska du till tyskland med ? :)
svar :
med niorna & åttornas tyskaelever på min skola. det är frivilligt men vi är
60 elever och 5 lärare som åker. det är en språkresa vi gör. SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!


BELLA ! om 8 maj :
vädret suger!
och jag ligger i soffan fortfarande, är sjuk -.- <3
svar :
jag vet, men kolla här. maj månad ska vara kall, för då blir det en sjukt varm
sommar. det säger de på radion. det har varit så typ fem av sju år eller vad det var. så
det är bara att hoppas på det bästa :D ajfan , krya på dig :/ ♥


hannah om I <3 städhjälp :
men guud! och jag tyckte att jag var stökig ;)
svar :
haha. du behöver bara stöka ner 50 % av det som jag stökar ner, så är du stökig.
jag är ju .. onormal .. haha!


linda om 7 maj :
asso jasin är så klockren så det är synd om han! :) hihi, riktigt snygga är ni.
svar : haha, jag vet. så himla stolt var han ;) tack, synd att du inte kunde vara med :/ ♥


maria om I <3 städhjälp :
men hur vet han vad allt ska ligga och hur du vill ha det och så då?:)
hur mkt kostar det och ha städhjälp?:)
funderar på de:)
svar :
det är en bra fråga. oftas brukar han bara flytta på sakerna och sen får jag ställa
tillbaka det själv. han lär sig ju vart allt ska stå ju fler gånger han är här :) det kostar typ
300 kronor i timmen. sen finns det ju något som heter RUT-avdrag. det innebär att staten
betalar halva kostnaden, det vill säga 150 kronor. vilket ger alla jobbmöjligheter. städaren
får det han förtjänar, och andra får hjälp med städning så de kan jobba mer eller vad de
nu vill lägga tid på, till ett vettigt pris. Hoppas du är nöjd med svaret :)


STINA !! om 5 maj - superbra dag :
Det är ju inte utsidan som räknas elin, älskar dig även att du inte är allt för
vacker iden tröjan :D <3
svar : Ja sötnos, det är sant :D Nu taggar vi Tyskland gumman ! ♥


C-F om 5 maj - superbra dag :
Elin Djurgårdshuligan? Självklart, dricker öl på varje match och slår på
skåningar, härliga elin ! <3
svar :
nu ska inte du vara sån mot mig :/ och du har fel, det är en smålänning jag har
slått ser du väl, PUCKO ;D tack C-F , du är rätt go du med :o ♥


edina om 3 maj - uppehåll ? NEJ ! :
hahah! jag vet inte ens vad jag gör där bak :s
svar : haha, nej inte jag heller ;)


Anonym om 3 maj - uppehåll ? NEJ ! :
nej du f¨år inte sluta blogga!
vad gjorde du på valborg?:)
svar :
nedå, det ska jag inte göra :) först var jag hos en som heter ellen, det är därifrån
som bilden kommer. efter det åkte vi till frida santa, där det var rätt mycket folk. sen gick
vi hem till en kompis till linnea, och sen åkte vi hem :)


Anonym om nu blir det sägen ! :
när svarar du på fortsättnignen av frågestunden?
svar :
ush, nu fick jag dåligt samvete. jag ska göra det så snart jag kan. alla frågor kommer
att vara besvarade innan sommarlovet. nu har jag lovat det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0