vad jag köpte ...

ickis och en anonym tyckte att jag skulle visa vad jag köpte, och "mot" min vilja får jag
väl göra det. bilderna är inte speciellt bra, men det får ni leva med. tror att man kan tyda
dem ändå. aja, se och .. njut ?



här är jackan som jag snackade om, sjukt dålig bild dessvärre. 299 kr på Vero Moda.



Hahah, den hänger visst lite konstigt såg jag nu. 699 kr på Team Sportia.
Är riktigt sugen på en likadan fast i marinblått. Kanske hittar det i Tyskland.


Necessär, 180 kr på KICKS. Puder från LORÈAL, 150 kr på KICKS. övrigt puder är
från New York, därifrån mamma beställer. jag har inte en aning om vad de kostar :o


Veckorevyn ♥ samt joggingstrumpor och nya fotbollsstrumpor från Team Sportia.
Jag var ju lite halvsmidigt i huvudet och spelade beachfootball i mina andra vita...


Sedan har jag ju naturligtvis taggat upp lite extra till Tyskland.
Massvis med godis, en cola, en LOKA, tre tuggummipåsar och vattenmelon ;D

Utöver detta blev det ett svart linne från Gina, som kostade 99 kr. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0