lite sköna bilder.

TRÖTT SOM ETT SVIN. var med mamma på friskis och svettis. mina ben skakar, de orkar inte bära
mig. idag var det tungt! nu tänkte jag visa lite bilder som jag hittade på datorn tidigare idag...:

bild från eksjö i år. löken, branne, jag & jh ↓ bilden är .. udda ;p

ice är något klockren ↓
´

olivia & anny ↓ brannes kommentar till bilden: "anny ser ut som en husvagnsmorsa"


seriösa gänget visar upp sig ↓ gry & jag gjorde i alla fall ett försök ;)


sara, hon vet hur man gör ↓


jennika är snyggare än snyggast



de här bilderna gjorde min dag, hoppas ni förstår varför. vilka puckon till kompisar man har,
men fasen vad jag gillar dem! ♥ nu ska en nyduschad elin lägga sig i sängen för att kolla på
lite one tree hill innan hon somnar. sov gott allihopa, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0