mobbad brud.

riktigt mobbad brud på bilden under ↓


dissad av brudarna på tåget hem från jkpg i september, inte okej! skön bild om ni frågar mig.

idag är jag lat, men sen är det ju söndag med. nu är det bara en vecka kvar i skolan, och sen är det
höstlov. och hur skönt är inte det ? ni hör ju bara hur fint det klingar när man hör ordet h-ö-s-t-l-o-v.
jag har inte planerat något, så det blir nog lika spontant och bra som alla mina andra enveckorslov :)

jag kan även informera er om att mitt bloggsug är återfunnet, hoppas jag i alla fall. jag har fortfarande
inget vettigt att skriva om, men det är ju bättre än ingenting. eller vad säger ni? men aja, vi får se :)

oj, fick visst ett gulligt sms. måste kila! ha det bra.
pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

ja kul att du ska blogga igen :)

2010-10-25 @ 15:31:43
Postat av: linda

blogga bruden, blogga! din blogg är alltid mysig att läsa! :'d <3

2010-10-25 @ 22:14:26
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0