14 september

idag var jag är elin lite sur. det känns som om folk kräver så himla mycket uppmärksamhet. jag gör vad
jag kan, nöj er med det. dessutom kan man bjuda till lite själv med. aja, glöm det nu. jag orkar inte slösa
energi på det nu...ikväll är det idol, och ni ska bara veta hur mycket jag har längtat. jag älskar verkligen
idol !
det är kul att se alla talangerna, och det är även något underhållande att se de som inte är talanger
med, men det ska vi inte prata så högt om. haha. nehe, nu ska jag göra lite läxor. puss, ha det bra ♥



imorgon är det skolfoto ! över ser ni förra årets skolfoto. inte lika illa som tidigare år, faktiskt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du blev :)

2010-09-14 @ 20:17:12
Postat av: SVAR

tack :)

2010-09-16 @ 21:30:56
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0