all you need is love .

det finns inte ord för hur mycket jag hatar engelska just nu. vi har prov tills imorgon, 3 texter + glosor
och en jäkla massa andra uppgifter. det blir att stanna uppe all night long om detta ska bli färdigt. jag
blir så himla sur på sånt här...tur att idol börjar snart, så jag slipper plugget för en stund...det värsta är
att det blir som det alltid blir med dessa impulsprov, man lär sig allt lika snabbt som man glömmer det.
med andra ord finns det ingen mening med det. BYTE AV SAMTALSÄMNE! mitt hus blåser snart omkull,
har ni sett hur mycket det blåser ute eller? i alla fall hemma hos mig, tjeeeena vilken vind! nu är hösten
här. och jag kan inte låta bli att tycka att det är liiiite mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0