I'm the guest!


men tjeeeeeena. idag är det alltså jag som är gästbloggarn! vid det här laget borde ni veta vem jag är,
om inte.. kolla skolkartalogen eller kan ni ju alltid läsa de kommande inläggen, då lär ni nog få veta vem
jag är.. idag är elin MIN. för hon ska nämligen sova här. senare ska vi in till stan, för jag ska möta gry
och elin ska göra något annat, men det tänker jag inte yttra mig om. hihi! imon ska vi göra något som
ni nog redan vet om. men mer om det imon! för nu kommer elin och hon vet inte att jag gör detta! :*

Kommentarer
Postat av: ELIN

haha, va söt du är! :* nee, det är bäst för dig att du inte yttrar dig om det ;)

2010-09-21 @ 19:25:13
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0