jag vet vem jag är hos dig .

igår blev det sent, men det gjorde mig iiiiiingenting. det var helmys ♥ inatt käkade jag & sara pommes, det
har blivit mitt nya favoritnattkäk. fast jag måste äta det tillsammans med sara, annars kan det kvitta. jag är
tyvärr fortfarande lite småsjuk, har ont i halsen och så. förhoppnigsvis går det över snart. nu sitter jag hemma
hos sara. vi har kollat på idol och ätit godis. onyttigt, men vi gillar det. jag tror att vi snart ska dra oss neråt
i byn för att checka lite fotboll, who knows. ikväll ska jag plugga engelska, bläx10. aja, vi hörs. pusshej ♥


min fina vän sara ♥ hon är trög och galen, men jag tycker om henne ändå :)


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

hoppas jag allt att du gör, annars får du SPÖ! :D

du har börjat skriiiiiiiva en massa kärlekstexter till rubriker.. undra varför..



PUSS PÅ DEJ MIN FINA VÄN :D <3

2010-09-29 @ 21:36:14
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0