när tagget tar över (y)

DET FINNS INTE ORD FÖR HUR TAGGAD JAG ÄR PÅ INSPARKEN ! vet inte varifrån det kommer och
jag vet inte varför det kommer som det gör. det bara finns där och vänder min värld upp&ner. boyeah !
nu ska jag packa ner lite tills imorgon, göra färdigt matteläxan och duscha innan idol. pusshej ♥


imorgon efter skolan (när anny dissar oss för sin pojkvän ;p) ska jag, sara & gry till donken.
giiiiiiissa om jag är sugen eller ? efter skolan är man sådär hungrig med, mums. det blir nice ;)


Kommentarer
Postat av: Suzana

ÄR OCKSÅ SÅ JÄVLA SJUKT TAGGAD SÅ JAG DÖR!

2010-09-09 @ 20:48:19
URL: http://suzananikolic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka ska du dit med? :P

2010-09-09 @ 21:24:57
Postat av: sarahjälmeby'

elin, det var dumt, det vet jag med! men vi måste testa.. annars lär vi oss inte och jag tror vi har lärt oss! det är som i skolan.. om man sitter och läser lär man sig, men när man gör det praktiskt lär man sig ännu mer! pusss på diig <3

2010-09-11 @ 12:06:30
URL: http://omdubarakunde.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0