sjuk , och det tar kål på mig ..

nu måste jag få gnälla lite, men jag har rätt till det eftersom jag så sällan är sjuk. faktiskt!
i tisdagskväll (när det blev sent ute) åkte jag på en förkylning. igår blev den värre och idag är den
illa. det känns som om min hals bränns upp så fort jag sväljer. halstabletterna kommer snart att vara
en standardsmak i min mun eftersom jag har knarkat dem idag. på väg hem från skolan stannade
mammi och jag på donken och köpte en glass till mig. när denna kalla glass rann genom min hals njöt
jag riktigt mycket. för en stund var det bra, och jag trodde att det vände. där hade jag fel, nu sitter jag
här och snuvar samtidigt som jag äter halstablett efter halstablett. tyck i alla fall lite synd om mig... :/


jag, sara, gry & anny.

nu ska jag sms:a söt, sötare, sötast !
pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0