svar på kommentarerna :)

Sandra om uppdatering .:
vad händer nyår?
hur gammal är din mellersta bror,vad har du köpt till honom i julklapp?
är itne du med i spexet;o haha, ta bilder på det och lägg in på bloggen sen ;D

på nyår ska jag vara med fem kompisar från klassen. Han är 11 år
och jag köpte en film till honom. Ska till Växjö på onsdag och då hade
jag tänkt att köpa lite kläder åt honom med. Jag är inte med i spexet,
hehe. Jag har ingen bra kamera själv, eftersom min mobil är sönder.
Men ska se vad jag kan göra, det är säkert någon annan som tar kort :)

Anonym om
18 december:
visa va du köpte (a

jag kan tyvärr inte visa allt jag köpte eftersom det var julklappar. Men ska fixa det :)


Anonym om test .:
låter som en bra ide. kör på:)

ja, jag ska köra på det.
Jag måste bara fråga vilken tid på dygnet jag ska ha "Dagens fråga" ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte för sent för då hinner man kanske inte svara på den eftersom man ofta går inte eftermiddag eller kväll.men gör som du vill:)

2009-12-19 @ 17:33:17
Postat av: Anonym

kan du inte börja med dagens outift?:D

2009-12-19 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0