3 januari

Idag har jag varit ute och gått med mamma och Lina, det var så himla kallt. Höll på och stelna.
Sen åkte vi till ishallen för att kolla när brorsan spelade hockey. Där träffade jag världens helt
klart gladaste person, hon heter Linnea Strömhaha ♥ i alla fall, vi snackade igenom allt som
hänt sen skolan slutade. När jag kom hem sov jag fyra timmar, och nu sitter jag här. Jag ska
sitta här tills 03.00, för då börjar hockeyn, de ni ;) . Mina bröder har till och med bakat choklad-
bollar tills inatt, haha. Nu ska jag dra mig, vi hörs imorgon. Puss ♥



Chokladbollarna som mina bröder gjorde , haha ;)

Kommentarer
Postat av: Juicen ;D

MUMMMMMS MED CHOKLAAADBOllaR :D

2010-01-04 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0