nu ligger jag här ..

nu ligger jag här med tandborsten instoppad i munnen i min sängen. med en chipspåse
liggandes på golvet som helt plötsligt tappade sin smak och stängdes igen. på nattbordet
står två glas fyllda med vatten. det ena är till för att dricka, de andra för att stoppa tand-
borsten i när den gjort sitt i munnen. min bästa vän värmekudden ligger på min mage för
att värma bort all värk. ovanpå värmekudden står datorn, något som gör att datorn står
ovanligt högt ikväll till skillnad från när den ligger mot mina ben. på msn har jag underbara
konversationer med härliga vänner, det ger höga skratt i mitt mörka medan de skrivs med
ett "HAHAHAH". allt detta toppar jag med musik, på olagligt hög volym. det är lördag folket ♥

Kommentarer
Postat av: Mella .

ÅÅååh. jag gillar ditt sätt att skriva :)

2010-01-24 @ 00:36:21
Postat av: Anonym

händer idag?:)

2010-01-24 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0