sovdags, efter en jävlig kväll.

mina ben värker och tårna finns inte. jag är helt slut. nu ska nog becca och jag snacka på
tills vi somnar. hon är verkligen helt underbar den tjejen, puss. sov gott ♥

ska berätta om en lite rolig händelse på discot.
jag hade lånat idas klackskor, för vi bytte för vi hade lust. iaf, så vilade jag fötterna mot ett
element, och då fastnade klackarna där. självklart är jag så jävla dum så jag böjer mig fram
för att kolla hur det ser ut, haha. då faller jag framåt med knäna rätt ner i marken, haha. jag
föll verkligen helt handlöst, och folk bara glodde. det är som linda säger, det är sånt som bara
jag, Elin Arwsäter lyckas med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0