17 april

Dagen har varit helt underbar :D
fasen va roligt vi har haft idag !
Handledartiden var mysigt, jaa,
den var mysig på något vis :) .
So:n var sjukt rolig ! Jag hade
redovisning från min prao .
Det gick bra tycker jag :D .
Sen åt vi lunch, fisk & potatis !
så sjukt gott är det ! på idrotten
hade vi volleyboll . Det var också
riktigt roligt, vi vann tyvärr inte .
men endå :P . hemkunskapen
gick väl sådär . Pirre-Pirerre och
jag skulle göra en planering till
nästa veckas praktiska prov .
Vi satt ute i solen, Felix kom &
jaa, tror ni att det gick så bra ?
på något okänt sätt hann vi
ändå klart . har inte förstått de
riktigt och varför, men jag är
ju bara glad att vi hann klart :P

Nu ska jag ut i solen och njuta!
sen ikväll kommer mamma hem,
och då ska vi nog käka tror jag :)
puss, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0