23 april

Först hade vi elevens val, och jag hade
valt svenska & engelska med Camilla !
det var massa sjuor som skulle trängas
i vårt klassrum, det gick sådär men med
grupprum till hjälp löste det ju sig rätt så
bra :) jag kunde ju mina glosor och texten,
så vad skulle jag göra av de femtio minuter
som återstod? Öller behövde hjälp, så jag
förhörde honom på glosorna . Den killen
är så otroligt rolig så jag vet inte vad .
Sen hade vi matte, och det verkade som
att faktiskt nästan alla förstod genomgången.
Jag gillade dagens mattelektion, hann det
jag ville hinna :) Musiken var så rolig, jag
fick ju spela piano igen :D haha . Men jag,
Ickis & Jesper satt och spelade på samma
piano, det var ingenting jag tipsar om xD .
Mitt i lektionen fick vi avbryta för att rösta till
något som skulle hjälpa barn i utsatta länder
iallafall . På engelskan blev jag arg, jag läste
fan igår och sen fick jag göra det idag med .
När det finns dem som aldrig läser :O .
på fysiken kände jag inte för att gå igenom
frågorna vi hade igår, vi gjorde dem noga då.
Så då satt jag väl i min egen värld xD vi bytte
platser med, jag fick sitta bredvid Hanna, så
nu sitter Hanna och jag bredvid varandra på
fyra olika lektioner ;) . haha, det är något med
oss två Hanna :P . Men jag gnäller inte, finns
ju vissa i klassen jag skulle göra allt för att
inte sitta bredvid . Nu ska jag kolla på andra
avenyn som jag missade i tisdags, sen ska
jag åka till Braås . Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0