nu kommer det ni väntat på . OHYEAH ! :D

för jag hoppas ju att ni väntat? Jag tycker det är askul att ladda upp dessa heta bilder :D



och vi börjar med dagens blivande 18åring . Malin, även kallad Mongo :)


Maja tha Baja . skitsöt bild ju ! (ps jag är bortklippt, haha ds)


Erik på bilden . Jag fick bara typ 50 poäng på detta , haha !


tävling . och Maja tha Baja vann...såklart :)


Sötnosarna Anna, Felle och Emelie  :D


Mat & det blev pizzabuffé . Liz, Ewe och Ickis på bilden :D


Den egan pakten så kallad "sent utvecklade" :)
Ossian, Erik, Anton och Per .


Min underbara moster och min underbara mamma :)


De ser nöjda och glada ut . Felle och Mongo :D


Lite knäpp bild . Per, "fröken okänd" , Malin och Felle :D


Mogno och Felle . Mongo, flörtar du med åka-vakten? ;)


Höjdskräcken . Vänster och höger skiter snart på sig av rädsla :)



Mongo och jag . bilden på mig är inte en vacker syn, spy inte snälla :)


sista bilden får bli på mig . Det gick skitdåligt att köra :D

tack allihopa för en kanondag & va kul att alla följde med tillslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0