11 december

Idag var det lucia i skolan. Som någon anonym frågade, så ja, jag var lucia. Det var jätteroligt.
Jag var ganska nervös, något jag trodde att jag inte skulle vara. Det värsta var att jag bara ville
gråta när Anna sjöng, för hon sjunger så fint. Man kan däremot inte stå längst fram i en flock och
lipa, det går bara inte. Så jag fällde mina tårar i omklädningsrummet istället, efter alltihopa. Nu
har jag kollat på Idol. Erik vann, något jag trodde. För mig kvittade det. Personligen anser jag
att Calle har utvecklat mest. Han har vunnit över sin osäkerhet, något jag i alla fall tycker är riktigt
starkt. Jag tror båda kommer lyckas ändå, så det spelar ingen större roll. Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0