12 december

12 dagar kvar till julafton då, haha. Idag har jag gått mitt tredje och näst sista luciatåg iår.
Det gick bra, men det var riktigt varmt ska jag säga er. Med Martina vid min sida kunde man
få annat i tankarna än just det där ljuset som brände mot hakan. När jag kom hem skulle jag
byta kläder, och upptäcker ett stort rivmärke på min mage. Kan inte förstå vartifrån det kommer.
Det svider ganska hårt, kan vara katten men jag har svårt att tro det. Sen har jag otroligt ont i
andra sidan av magen, fast inne i magen. Kan inte gå riktigt, men kan ligga och sitta. Tur det,
så det inte var tvärtom. För jag är riktigt trött, haha. Nu ska jag sms:a vidare, sen sova . Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0