26 december

Julen blev bra tillslut. Fast, jag måste nog få säga att den slutade lite dåligt. Jag har nämligen
magsjuka just nu. Nej, jag vet, det är skitjobbigt. Jag som aldrig brukar vara sjuk, varför ska
jag vara det nu för? Jag blir i alla fall frisk till nyår och allt annat skoj som händer i veckan.
Jag har inte så mycket och skriva, jag är inte på så bra humör som ni förstår. Jag mår lite bättre
än vad jag gjort imorse i alla fall. Kanske ska dra upp vad jag fick i julklapp av pappas släkt?

- En Djurgårdentröja
- Presentkort på nelly.se
- Presentkort på KICKS
- Tre böcker (en om drömmar, en med citat och en om kvinnornas historia)
- Sovlakan och sånt.
- Ljusstakar att ha i rummet (jättefina)
- Presentkort på Lindex

Det känns som om jag fick något mer, jag tror att jag har glömt det. På julaftonskvällen fick
jag lite smink av mamma med. Hon hade massa som vi provade. Så nu har jag det bästa jag
kan tänka mig i alla fall. Fick även lite nya ramar till rummet i onsdag när vi var i Växjö. Så jag
är sjukt nöjd med min jul. Ingenting som saknas. Vi hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du redan hemma från sthlm?

2009-12-28 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0