3 december

Idag fyller Simon Swärdh år, så grattis till honom och hoppas han hade en perfekt dag :D <3

Egentligen är det rätt coolt att det redan är 3:e december, för då är det verkligen snart jul.
Ska vara ensam ledare på gymnastiken idag, får se hur det går. Sista träningen innan uppvisningen
med, känns ju lite sådär. Det fixar vi nog om vi ligger i. Nu ska jag gå och sova, har inga läxor
eller något liknande. Så framför TV:n kommer jag ligga snarkandes, haha. Nedå, jag snarkar
faktiskt inte. Ikväll är det "Mammas pojkar" och jag är överlycklig. Puss på det, och på er ♥

ska även rätta ett fel i tidigare inlägg. Man åker upp till Sthlm, och det vet jag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0