7 december

Idag fyller Sofia Maselli år, grattis till sötnosen och hoppas att hon hade en bra dag :)

Var nere och käkade pizza idag, har ni för på maken. Eddie och Timmy var med, det var sjukt
trevligt måste jag säga. Efter det var det svenska, något som istället blev en slags handledartid.
Den komplicerade, känslosamma och på vissa håll tysta handledartiden fick nog en och annan
att tänka till. Eller, i alla fall jag. Sen finns det mycket som man får se med tiden om man ska
tro på och så, men vi får se. Jag var över en sväng hos Ickis ikväll med. Fikade tillsammans med
henne mamma (jättegott) och vi spelade massa piano. Inte frivilligt, utan vi har det som en slags
läxa, haha. Nu ska jag plugga lite SO, sen ska jag sova. Jag är så himla trött och har ont i halsen.
Jag är även hes, men det är roligt att prata när man är hes. Rösten är så jäkla snygg då, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0