bilder från lucian .


bilden är inte alls bra, men jag bjuder faktiskt. Tänkte vara lite snäll :)


kolla in sötnosarna . Malin, Linnea, Kajsa och Bella :)


så himla söt bild. tre av fyra tomtar, igen :)


Sötaste Becca. Det håret hade jag behövt under kronan ;)


såhär såg det ut om man satt i publiken. Ser nu att mitt ansikte inte syns alls väl.
Jag tänkte ha ett ljus i handen, men jag var rädd för att det skulle bli för varmt då.

Bilderna är snodda av Malin, Bella K är fotograf, haha. Mer bilder kmr ev. på söndag :)

Kommentarer
Postat av: Eve :)

fler vilder villl vi ha ;) Elin, du var verkligen hur söt som helst :) <3

2009-12-12 @ 10:49:32
Postat av: maliin .

du va sjukt söt gumman [: <3

2009-12-12 @ 12:08:14
URL: http://malinwirebrand.blogg.se/
Postat av: Rebecca Fridsäll

Du behöver inte mitt fula hår du har

redan det finaste håret . :D

Du var så otroligt söt elin <3

2009-12-13 @ 11:35:47
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0