det senaste hos mig , för er som missat .

Det som just nu är bra .
- Vi har inga läxor, det är soft.
- Det är snart jul, det rullar fort.
- En grej som är bra som är hemligt.
- Jag är taggad inför nyår, vill göra ngt skoj.
- Vi ska åka utomlands med familjen i höst.
- Jag har fått högt betyg i mina senaste inlämningar. Hur
  högt skriver jag inte för folk tycker att jag skryter då.


Det som är mindre bra och typ värt att gnälla över .
-
Anes tror att jag är kär i en som heter Kaj, haha.
- Min mobil har gått sönder, så har min gamla nu.

Vilken tur att den dåliga listan inte var lika lång som den bra, haha. Men ärligt talat, min mobil har gått sönder och det var inte ens mitt fel. Det var Jesper som hade min mobil och helt plötsligt började skrika
och såg livrädd ut. Jag trodde han råkade ringa någon. När jag fick tillbaka mobilen hade han stängt av
den, han hade blivit så rädd. När jag satte på den igen så cpade den. Så nu måste man skicka in den på lagning...lär ju inte få den tillbaka fort i alla fall. Det är bara att bita ihop och hoppas på bättre mobiltider :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns dom som ändå veta vad du får på allt i skolan de andra får väl blunda eller ngt :P

2009-12-03 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0