upp & ner .

Det som är bra i mitt liv just nu : 
- Jag har fått tillbaka min mobil, har ni hört :D
-
Det är jullov och två dagara kvar till julafton .
- Jag ska snart ringa min kära vän Jennika :)
-
Jag är riktigt nöjd med mina betyg , faktiskt .
- Igår var jag på ett grymt trevligt disco, tummen upp.


Det som är mindre bra i mitt liv just nu :
- Jag är trött, men då skulle jag slösa tid på lovet .
- Jag har blivit kräsen med mat, ingenting duger .
-
Jag har köpt Sunes jul till Ickis, men inte till mig själv :(
-
De fyra G:na i mitt betyg är jobbigt onödiga, mitt eget fel..
- Jag skulle ha varit med Jesper i måndags, idag, och imorgon.
  och nu ska vi inte vara över huvud taget, hahaha . Lite skoj .

Kommentarer
Postat av: ickis

I LOVE YOU FÖR ATT DU GAV MIG SUNES JUL!!!! :D:D:D:D<3

2009-12-24 @ 11:23:11
Postat av: ickis

I LOVE YOU FÖR ATT DU GAV MIG SUNES JUL!!!! :D:D:D:D<3

2009-12-24 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0