31 juli

till en början vill jag bara säga att det
är min namnsdag idag, så alla vet det.
Så jag grattar alla som heter Elin och
även alla som heter Helena . Ska kanske
passa på och gratta alla födelsedagsbarn
med kanske? :D Anna heter iallafall Helena
i andranamn, så henne grattar vi <3



igår var jag, Ann, Jakob, Anna och Fia uppe
hos Malin och käkade tacos . Det var trevligt.
vi kollade på Stockholm Boogie..igen ;) men
den är så sjukt grym så man kan se den
flera gånger om :D sen efter det åkte några
av oss i en bil hem och sen gick jag upp till
Jakob så satt vi och snackade rätt länge :)

nu vet jag inte vad jag ska göra , är trött men
jag vill inte sova . Ska nog plugga lite på
moppekortet . jag hör av mig under dagen ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

å men grattis på namnsdagen elin:)

2009-07-31 @ 13:00:53
Postat av: Anna

Haha, tack dsm Elin ;)<3

2009-07-31 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0