en ängel från himlen <3


Du är min ängel , du måste bara vara en ängel eller något
annat under . Jag känner ingen som är så omtänksam eller
glad åt andra människor som du är . ibland undrar jag hur
du orkar att vara så snäll mot alla, lyssna på alla och bara
göra alla glada ? även om du skulle tycka det tar på krafterna
ibland så ska du veta att du får mkt för det . Iallafall jag
blir superglad och känner att ngn faktiskt älskar mig, på
riktigt . Inte bara säger det utan verkligen menar det. jag
skulle aldrig förlora dig, inte för vilken summa i världen .
du är underbar och helt amazing ! du har det där lilla extra,
som bara gör dig till en stor stjärna som det lyser om ! om
du försvinner från mig vet jag inte vad jag gör . Linda
Nordwall, det går inte och beskriva vad du betyder för
mig och hur mkt jag älskar dig . men så är det bara .
du är så vacker och underbar <3

nejj, vi ska inte aldrig svika varandra . vi ska heller inte
låta något sära på oss efter nian . Detta har jag nu lovat
& kommer att hålla det . Jag skulle gråta floder om det
bröts <3 Linda & Elin , that´s it .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0