en insedd framtid .

idag när jag åkte i bilen påväg till Bella kom jag
på vad jag ville göra med min framtid , vill ni höra?

efter nian vill jag flytta iväg . Möjligtvis till Växjö :)
där ska jag även stanna på högskola där , om
jag inte tröttnar på det . Sen flyttar jag till Sthlm
och jobbar lite . (bara för att bo lite där med, jag
vet att jag har gjort det redan men skit samma)
sen träffar jag förhoppningsvis en man som jag
gifter mig med och sen flyttar vi till Ramkvilla och
jag blir lärare . och sen får jag elva barn med min
man :D okej..det sista stämmer inte . men jag vill
iallafall ha minst tre barn..tror jag .

detta är bara en grundplanering . HAHA !


på bilden ser ni mig när jag är 70 år (eller ser jag äldre ut?)
ser ni inte hur nöjd jag är över mitt liv ? jag ser glädjen i
mina ögon, leendet på läpparna, styrkan i min kropp och
blomman i mitt hår . det är så man blir tårögd, är det inte ?
min man lämnade mig tyvärr samma dag som bilden togs,
han påstod att jag försökte vara "för ungdomlig i min outfit"
men jag vet inte ? jag har matchat rött och rosa iallafall :D

vadå välplanerad framtid ? man får väl drömma ? ;) 


Kommentarer
Postat av: MONGO!"

jag drömmer , precis som du! Men både du&jag har ju diaskuterat vårat stora promblem i denna drömmen. hitta "the one"

2009-07-29 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0