en rolig grej .

Hittade ett test om hur min framtida kille
kommer att se ut . Då var det en fråga :

Vad har du för färg på tröjan just nu?

vit- brunett
svart - Blondin
Grön - Rödhårig
Lila - Grönhårig
Rosa - Svarthårig
Annat - Lilahårig

jag har tagit på mig min gula stora T-shirt
som är riktigt skön att ha en slappdag .

Vad har du för färg på byxorna?

Svart - Bruna ögon
Grön - Blåa ögon
Vit -  Gröna ögon
Röd - Kattögon
Annat - Drogade ögon
(jag har tagit på mig röda korta shorts .
idag har jag dem, ingen annan dag)

men som tur är så är han 180-190 cm
lång och är snäll . Det är bra . Men jag
tycker ändå inte lila hår och kattögon
låter så lockande ? imorgon ska jag
göra om testet och ha på mig en vit
tröja och svarta byxor . hah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0