väder och fingrar .


fråga inte varför det blev en bild på ballonger.
men de såg väl glada ut, något jag knappast
blir av Sveriges väder..suck..ngn återvändo ?

orkar ni läsa lite som skrivs att riktigt trötta fingrar
som snart slutar fungera på grund av :
1. Knäckande , jaa . jag knäcker mina fingrar.
men det har blivit en vana bara, ett beroende mera.

2. För snabb framförande via mobil och tangentbord.
vadå, jag skriver mycket och lär mig skriva snabbt ?

3. Naglarna . Vadå, de måste väl också få ha ett
"huvud" att sminka ? Mina naglar är nog som en
övervintrad gubbe med massa skit i hårfästet om
man ska jämföra med människor och huvuden !

4. Korta . vadå , är det kul att vara kort och liten som
människa när man är 15 år? Bara så ni vet är mina
händer sjukt små. Och det är aldrig folk sena med
att påpeka .

Jag säger tack för att jag inte är ett av mina fingrar.
isåfall skulle jag nog vilja vara lillfingret, han drabbas
inte så hårt för han vet inte bättre så lågt som han
sitter . STACKARS MINA FINGRAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0