2 juni

Idag hade vi i klassen kanothajk :D haha, det var sjukt
roligt måste jag få lov att säga . Jag och Ickis paddlade,
det gick skit bra . Vi hade ett grymt teamwork :D när vi
paddlat en bit stannade vi och fikade, några badade men
jag valde att bada där vid den lilla stranden istället . Ville
inte bli blöt när vi skulle paddla tillbaka sen heller :) men
sen när vi kom tillbaka hände ngt så otroligt roligt . Bratte
i min klass, som inte har badat i en sjö på 5-6 år, paddlade
med Kalle . & de hade cirka 3 meter in till land, och då kastade
Jasin en sten mot deras kanot . Och de blev så jäkla rädda så
de välte hela kanoten och ramlade i xD sen simmade jag och
Jonathan ut en bit, snackade rätt mke, det var trevligt . Sen
kom Eddie, Timmy och Jasin med, då blev det ännu mera
snack :) bättre det än att lyssna på allt ointressant inne vid
stranden måste jag få lov att säga...men det var jättehärligt
med första doppet för iår . Så underbar härligt :) sen käkade
vi kycklingsallad allihopa, det var gott . Jag brukar ju inte alls
gilla det egentligen . Men idag var det riktigt gott ! men dagen
slutade med ett riktigt åskväder, med blixt och dunder . Det
var väldigt längesen jag såg blixten, så jag var ju överglad
för detta väder :) som ni hör var dagen bra, och den hade
aldrig blivit så bra utan vissa i klassen . Ni är guld ska ni veta
BILDER KAN KOMMA SENARE, SKA SE TILL ATT FIXA DET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0