26 juni

"De finns två slags människor som påstår de inte vet vad
 kärlek är.  De som aldrig blivit övergivna, och de som blivit det"

Blev en dag i Vetlanda med sötaste Ida idag :D


Ida tönt :D och det blev kinakäk, hennes favorit :) <3


sen träffade vi en av världens coolaste tjejer ! Lina :D <3


med tuffingen kom även min vackraste och underbaraste Bella :) <3

Annars träffade vi ju Maja och Ronja med :D en kortis sådär
lite olägligt och oväntat , ni är så himla söta tjejer :)


och det blev inte mkt inköpt , ett par skor & ett armband från H&M .
två linnen från JC (och Sara gav mig märke och rätt storlek på
jeansen, så nu är det bara att önska sig av mor min)
och en BjörnBorgplånbok , mitt bästa köp idag ! :D

Tack för dagen, den var suuuuuuuuuuuuper !

Kommentarer
Postat av: Lina Arias

Haha snygga bilder:D Det var super kul att träffa er:)

2009-06-29 @ 03:34:06
Postat av: Anonym

kolla in min rosa blogg ! I love it !

2009-06-29 @ 03:54:14
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ska vi följas åt på bloglovin?:)

2009-06-29 @ 04:08:13
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0