Bilderna från avslutningen !


Eddie, Pierre och Jesper :D


Bildtanken : Stina och Hanna . Men även Mats, Christian och Jasin :)


David, Timmy, Öller, Kalle, Mats, Christian och Jasin :)


Sötnosarna Frida och Martina :D <3


Kören . Ni var väldigt duktiga för att vara så få . & vilka solon :*


Jesper och jag :D jag saknar dig redan killen <3

LITE BILDER FRÅN TJEJERNA I A-KLASSEN :


Min sötnos Bella som jag älskar så grymt mkt <3


Den finaste Frida världens nånsin skådat :) <3


Mina änglar Linda och Bella :) <3


Ännu två stycken som fallit från himlen . Natta och Bella <3


Laddar upp bilden för att den är seriös..och oseriös ;)


Och i mitt hjärta finns 8B , många av er saknar jag grymt mycket
redan nu . Jag kan inte sakna alla, i en klass kommer man olika
nära olika personer . Det beror inte bara på dem, utan också på
mig :) jag har valt att stå närmare vissa i min klass, och det är er
jag kommer sakna mest över detta lovet ! Vi sitter ihop som syskon,
fast med två lesbiska mammor . Men för att vara syskon är vi helt
olika . Ingen är lik någon , alla har sina egna personligheter . Sina
egna underbara personligheter . Det finns alltid någon som är glad,
det finns alltid någon som är trött, det finns alltid någon som är arg .
Varenda dag finns det något för alla . Saknade klasskompisar

KILLEN HÖLL PÅ ATT GÖRA DET ROLIGASTE PÅ LÄNGE :


S
amtidigt som den här killen höll på att bli 100 kr rikare höll jag
på att bli 100 kr fattigare , men av ett riktigt bra skäl . Alla ni som
känner vår härlige Patrik Brattberg vet hur illa snyggt han dansar.
Hans "snygga" moves äger allt och alla . Finns det något roligare
än när han diggar en dålig låt ? Så när kören sjöng Mamma Mia
Remixen (som i övrigt var riktigt skoj) ser jag i ögonvrån att Bratt
börjar digga lite lätt med huvudet . Sedan hör jag honom säga :
"Nehe du Karl, om man skulle resa sig och skaka loss.." och jag
blir ju helt galen, tycker ju att det skulle vara så förbannat roligt .
jag börjar ju självklart peppa honom till detta, men han ville inte .
så jag drog i med att han fick 50 kr , då började han fundera riktigt
mycket . Han reser sig cirka tio centimeter och sen sätter han sig
igen . Jag höjer därför med 50 kr till, och säger att han kan få 100
kr . BARA HAN GÖR DET ! ! Efter allt skratt och pepp har Camilla
fått reda på vad som händer och ber Bratt sitta kvar på sin plats
så vi i 8B slipper skämmas . Så tyvärr blev det ingenting av detta.
Men tänk skolans nuvarande längsta kille ställa sig upp och digga
illa fult till Mamma Mia Remix, på en skolavslutning xD ? Det hade
kunnat bli årets roligaste händelse . Bratt, du gjorde min dag ;)

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson :)

Carro då... hon säger först till mig jag känner för att skrika wooho, aha säger jag nån minut senare gör hon de me:O x) som vi skrattade o hon blev röd som en tomat i ansiktet x)

2009-06-13 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0