stora planer, stora köp :)

Nu när det är sommar får jag stora ideér :D
jag känner för att köpa allt, göra allt så
smidigt som möjligt . men allt går såklart
inte att genomföra . Men här kmr lite saker :


har alltid tyckt kommer alltid att tycka, den är stekhet :D
något jag vill ha som skulle kunna bli mitt i alla fall .

                                 
jag har kollat på den här ett tag . Min mobil håller på att
ramla sönder helt . Men vadå, jag kan ringa med den
och ta emot/svara på sms ;) men vill jag ha en ny så vill
jag ha den här :)

               
den här minidatorn är det inte heller ngt fel på .
den är riktigt snygg/söt, välj själva :) inte lika
dyr som den röda heller .

  
en ny iPod skulle inte heller sitta fel .
jo, jag vet att min fungerar och så .
fast det var typ tre år sen jag fick den,
och ibland cpar den sig rätt mkt faktiskt .
en iPod är inte så viktigt, men ändå ;)

ngn som har förslag på hur jag ska tänka/göra ?
jag själv håller på att bli tokig på allt funderande .
och mitt i allt detta finns massa kläder som bara
är ett måste att ha :D problemet är inte att jag är
kräsen och ska ha allt . Problemet är att jag för
första gången på rätt många år faktiskt har endel
pengar som jag kan göra i stort sätt vad jag vill
med . Jag brukar få lite i taget och lägga det på
olika saker . Men nu vet jag inte vad jag ska göra !
NÅGRA FÖRSLAG ELLER TIPS ? snälla hjälp, :D

Kommentarer
Postat av: malin

Okej nu kommer det som jag tycker. Jag tycker att du ska göra ett av domma köpen & det är den stora datorn längst upp. För jag ska tala om en sak om mobiler för dig, man ska ha en skitmobil, helst av allt en nokia 3310 faktiskst. Det dummaste som jag är att köpa en riktigt svindyr mobil, har lagt 8000 på en telefon som ligger i en låda med en fet spricka över hela displayen. Jag tycker därför att du ska behålla dina pengar och lägga dem på den grymt snygga datorn, jag överväger nämligen att köpa en sån själv. Minidatorer är söta, men egentligen bara skräp. haha Puss Elin :D

2009-06-20 @ 22:49:25
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson
Postat av: Carro

IPOD ÄR VIKTIGAAAAAAAAAAST, lääätt! <3

haha, nejmen jag tkru ska satsa på datorn eller telefonen :*

2009-06-21 @ 00:39:14
Postat av: felix

vad du krånglar till det köp datorn o en mobil o ge resten av pengarna te mig så behöver du inte fundera mer ;)

2009-06-21 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0