27 mars

Sista dagen på praoen idag . Måste säga att det var lite
tråkigt, men jag fick iaf godis och jätte fina teckningar av
barnen, så gulligt asså :) en liten kille grät när jag
skulle gå hem, ush, då kände jag också hur tråkigt
det var . & nästa vecka blir det JC, vet inte hur sugen
jag är på det efter denna toppenveckan, menmen ;) .
Nu städar jag mitt rum iaf ! pappa har satt upp min nya
hylla och mina speglar, så då passar jag på att städa :)
ensam hemma och kommer även vara de stora delar av
kvällen, så City TV är på högsta volym som alltid då jag är
själv i huset. Ingen som gnäller, bara jag :) Let´s Dance
ikväll, vem vinner? Jag vet inte om jag håller på ngn, har
ju knappt sett ett enda program detta året ;)
ha det bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0