16 mars


svenska, So-prov, tyska, engelska, engelskaglosor, fysik & två matteläxor!

Som ni ser har vi endel läxor denna veckan .
annars var dagen mycket bra :D påvägen till skolan läste jag alla G-målen
till Soprovet, väl i skolan hade vi klassmöte första halvtimmen sen var det
tyska :) vi hade något slags oförberettprov på det vi jobbat med nu i två
veckor . Det var inte svårt eftersom jag gjort mina glosor & övriga läxor
under denna tid :) Sen var det No, en mycket intressant lektion tycker jag
nog . Kanske lite saker i hennes undervisande som skulle kunna göras
bättre . Efter det var det ju långrasten, och jag hade lovat mig själv och
plugga på den tiden . Men nejnej, vid lunchen satt jag, Ickis & Hanna och
larvade oss rejält xD vi beslutade att vara omogna så vi prata på tvärt-om-
språket . "faan va ful du e xD " det var riktigt roligt måste jag erkänna (Y)
Sen letade Hanna pengar, "save the cats, the blind cats.." hahahahahah!
ni tycker säkert inte det är roligt, och inte ni som gick förbi heller . Men när
man är i en sån där skrattperiod tror jag alla tjejer vet att man kan skratta
åt va fan som helst ;) Så den rasten gav mig verkligen ett längre liv ! :D
Sen var det svenska, jag skrev min bokrecension eftersom jag igår läste
ut boken . Det gick bra, men jag vill helst inte berätta slutet . Och det blev
lite krånligt eftersom det finns två huvudpersoner som från början faktiskt
inte alls har en koppling till varandra ! Stina såg man tyvärr inte så mycket
av idag, för hon var på något möte :( tråkigt, Stina är ju så underbar :) <33
Sen var det matte ! snacka noll respekt mot läraren .. :P
Timmy: Hur gör man nu då?
Cissi: Om du lyssnat när Jasin frågade hade du vetat nu..
Timmy: Jaha..? men hur gör man då :)
hahahahahah, asså jag tycker det är kul (Y) men det roligaste var nog
ändå när hon frågade Jesper någonting och han sa "va?" och hennes
röst blev mörk och blicken fäst & nästan elak, sådär som hon blir när
hon ska säga till någon . "ta ut lurarna ur öronen så du hör vad jag säger,
jag vill inte att du har dem i när jag pratar" , och sen hade han inte ens
dem i xD hahaha.. Sen var det SO, och vi gick igenom hur vi skulle
redovisa vår prao . Påvägen hem pluggade jag VG/MVG nivån i So:n
med, så nu är det gjort , :D nu väntar jag på pappa, så blir det mat
och sen plugga, plugga & plugga . Men det känns inte jobbigt, nästan
roligt måste jag erkänna :) ha en fortsatt bra eftermiddag/ kväll :) <3

JUST DET! är det någon i åttan som ska praoa i Vetlanda v.14 ?
någon som även har lust att göra mig sällskap vid lunchen :) ?
Detta skulle vara mycket trevligt. Om Stina hänger på (ngt det
lät som om hon skulle) får ni stå ut med Stina också, men det
är lugn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0