1 maj

Idag på upp och ner humör , :)
ska på Tihas match klockan
halv två och sen vid fyra är det
A-lagsmatch . Sen ska jag hem
och antagligen äta god mat med
min familj :) en sån där kanonkväll !

VALBORG :
Igår var också en sån där kanonkväll .
Först i bilen ner till Ram satt jag, Tihas
& mamma och lyssnade på hockeyn,
var det spännande eller var det spännande ?
det slog mig nyss att jag inte fått reda på
resultatet än :S men det fixar jag ! iallafall,
spexet var bra . Men jag satt lite långt bak
så jag fick sträcka på huvudet så lite ont
i nacken hade man väl . Sen efter spexet
var det brasan och fyrverkeri . Jag tror att
jag är lite smårädd för raketer XD . asså
inte så att jag springer iväg . Men jag tycker
det är obehagligt om ställningen skulle
ramla och skjuta helt fel, sen var jag rädd
om alla barn som sprang XD . efter det
gick vi till Wärdshuset, där var Ickis, Ann
& Sofia med . Så vi satt och pratade av
oss lite .

Sen drog Sofia med mig till
Jakob och dem . Det var en trevlig avslutning
på kvällen . Det var lite olika folk som kom
och gick lite omvartannat . Men det hade
varit roligt om Ickis hade varit med också...
menmen, gick hem vid 2tiden som jag
lovade Lina & Jimmi . och sen kom jag
hem och då satt Jimmi och väntade på
mig för enligt hans sms skulle vi tala om
våra liv . Positiva eller negativa delar vet
jag inte för vi sa att vi skulle ta det idag
istället men det blev inte av det heller,  ;)
hahaha . men ha det bra, så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0