10 maj

Bilder från lägret kommer :)
Har nyss kommit hem ifrån
lägret . Är inte alls trött , inte
det minsta . Roligt var det
att driva folk till vansinne i
bussen hem genom att
sjunga på mina jobbiga
sånger . "Hopp å hå" Ida :P ?
Men är humöret på topp blir
det gärna jobbig sång från
min sida :D . Det var jobbigt
att åka ifrån dem :S jag
saknade mamma och pappa
jätte mycket . Men man hade
ändå funnit sig hos dem .
De var så trevliga och goa
mot oss alltså . Förstod inte
riktigt förräns vi skulle åka
vilken helg jag varit med om !
Och vilka fantastiska människor
jag har träffat där . De som jobbade
där är verkligen gjorda för att
jobba med människor , :) .
Smsade nyss Ida med . Ska ringa
henne senare ikväll för jag fick
något ryck och ville helt plötsligt
ringa henne och prata xD saknar
henne :) ! Så där blir det massa
skitasnack då ;) . annars har jag
nyss ätit upp alla vindruvor , ngt
jag vet inte kommer bli poppis
när ägande till huset återvänder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0