2 maj


kvällens måltid hemma hos familjen Arwsäter / Hördegård :)

Vilken härlig dag :D !
både mamma och pappa
jobbar , Tihas spelar golf
så jag är ensam hemma :)
Nu sitter jag och kollar på
Uppdrag granskring, & det
här med överörmyndaren
i Vetlanda . Programmet
är drygt så jag ser nog bara
halva . Var ute och solade
tidigare idag, men tröttnade
ganska snabbt och gick
in igen . Visst är jag tråkig ? :P
men inomhus satte jag mig
och pluggade istället . Men
avslutade även det när jag
insåg att jag satt och läste
saker jag kunde . Bättre och
vänta på mamma så hon kan
förhöra mig istället :) .

Ikväll blir det Robinson , jävlar
vad jag har längtat :D . Vill ju
veta vem som åker hem efter
att ha gjort något dumt !
tihas kommer hem, han är
typ aldrig hemma på helgerna
och är han det är det alltid
någon kompis till honom här
med . Men idag sa mamma nej :P
så det blir familjen och hemgjord
pizza ikväll , låter bra va ?
ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0