1 november

Emelie Simonsson fyller 15 år idag, grattis till henne :)

Jag vet inte hur det blir med den fina planeringen jag la upp igår.
Jag är jättetrött, det blev senare än tänkt igår. Jag ska i alla fall
söka information till min faktauppsats, men mest eftersom jag
måste göra det. Nu kom jag på vad jag känner för, jag känner
för att sätta mig framför TV:n och bara glo på något bra, haha.

Pratade med en (utanför bloggen) som tyckte jag skulle ha typ
dagens fråga, vad tror ni om det? Jag vet inte hur min fantasi
kommer ställa sig till detta. Antingen blir det bra eller bara kaos.
Men jag kan väl testa, eller vad tror ni? puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa!! :D

2009-11-01 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0