10 november

Sitter i Ramkvilla nu och ska sova där inatt pga vägarbete hemma som förhindrar
min väg till skolan. Min mobil dog innan när jag satt i telefon, sen skulle jag hitta en
laddare. Så jag kollade inne på Jimmis rum. Och då hittade jag en parfym , och jag
kunde ju inte riktigt låta bli utan sprutade ett litet sprut och sen luktade det Jimmi.
Men nu känner jag och även mormor att hela jag luktar Jimmi, alltså kille. Och tänk
om de typ ligger kvar, så luktar jag kille. Lite roligt samtidigt som det är lite .. hm ..
avslöjade, haha. Nejdå, nu ska vi inte vara sånna . Är det någon som orkar läsa detta
föresten? Haha. Nu ska jag duscha sen fortsätta läsa lite på biologin. I övrigt har jag
varit ute och gått med min kära vän Jennika. Vi pratade, och vi pratade, och vi prata-
det och ja.. ni hajar . David och jag har lite planer inför lördag, men ingenting är klart
än så vi får se. Tills dess får ni ha det bra, och jag ska inte dra för nu skrev Armin på
msn så jag lär bli kvar här tills någons datorn typ .. dör . Haha, vi hörs . Puss & hej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är jimmie?:)

2009-11-11 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0