11 november

Idag fyller min underbara kusin Alfred 4 år, grattis till sötnosen ♥

Idag var vi typ inga i klassen, tre sjuka och tre var och kollade på gymnasie.
Det hände väl ingenting speciellt, fast det var en riktigt trevlig dag ändå, haha.
Idrotten var riktigt rolig, eftersom vi var så få kunde man äntligen få spela typ
hela tiden, och slippa sitta och vänta. Vägarbetet blockerar fortfarande vägen
här hemma. Så mamma och jag fick köra över "Planen" . Ärligt talat, fråga mig
inte varför det heter planen. Det är ju inte precis en plan, utan en helt vanlig
väg med massa skog runt omkring. Ja, som alla vägar här ute, haha. Snart
kommer grannen hit och då ska vi ta mopparna till K-berga och käka pizza.
Vi ger oss ut på lite äventyr med jämna mellanrum, haha. Nu ska jag inte skriva
mer för detta börjar bli ointressant, haha. Ha det bra, puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0