16 november

Idag var typ hela min klass tjuriga i början av dagen, men sen rättade det till sig, haha.
Så tillslut blev det ändå en trevlig dag. Jag ångrar att jag inte gick och la mig när jag kom
hem. Så istället kom Ickis, sen gick hon hem nyss. Och snart ska jag iväg på rygg&mag-
gympan. Ärligt talat har jag ingen lust utan gör det för att slippa Lina och mammas tjat, haha.
Sen blir det att plugga. Det är ett under att jag ens hann sätta på datorn rent ut sagt. Men det
var för att jag skulle visa Ickis en sak. Men nu ska jag göra något annat, orkar inte sitta här
mer nu, haha. Puss ♥ just det, jag har ingen bild på Linus, för er som undrade :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter han i efternamn?;)

2009-11-16 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0