19 november

Jag är trött/irriterad på föjande ..

- Plugg, plugg och åter plugg .
- Diskussioner, diskussioner och mer diskussioner .
- Att ha ont i halsen, hosta och sedan brännet i halsen .
- Att jag inte kan bestämma mig för om det blir disco imorgon .
- På att tiden bara rinner iväg, jag vill kunna stanna den .
- Krille äger mig i "Hej-tävlingen" + att Armin äger mig på msnspel .
- Folk som spelar över, gör stora saker av småsaker, kom på ngt bättre .
- Sen finns det vissa som bara .. ja .. kan tänka lite mindre på sig själva
  och inte känner andra människors känslor .
- Folk som tror att de är en enda stor faktabok, de som de säger är fakta .
- För att jag vill åka utomlands och bli brunare än brunast .
- Mina linser för övrigt cpar. De skaver, ramlar ut och är suddiga .

Jaja, nu ska jag sova på mina "problem" får se vad det blir av morgondagen .. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0