20 november

Svenskan var kanon, fick tillbaka min bokrecension. Men eftersom jag inte får skryta på
bloggen pga sjuka kommentarer ska jag nog inte säga vad jag fick för betyg på den, haha.
På inriktningen kollade vi på en teater som ES-programmet från Vetlanda spelade upp. Det
var helt okej. Nu kom jag på att det var en musikal, haha. Ikväll kanske jag ska vara med
Ann och Janina, blir det inte så gör vi något imorgon istället. Annars blir det Tacotårta i mitt
hus ikväll, och Idol. Sjukt nice, så ska fredagarna vara. Nu ska jag gå och lägga mig för att
sen kunna vakna lagom tills maten och Idol. Puss på er ♥


när vi hade slutat sprang Ickis och jag in i bildsalen och snackade lite med
Hanna + flera . Sen målade jag denna "fina" teckning, haha. Lite alla
möjliga färger. Men hon har blont hår i alla fall, det är viktigast ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du målat den?:o as fin(:

klart du kan säga vad du fick bry dig inte om de sjuka kommenatererna(:

2009-11-20 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0