24 november

Idag fyller Anna Lamme år, så nu ska vi gratta henne. Hoppas hon hade en perfekt
dag, för det var precis det jag önskade henne imorse. Du är underbar vännen min♥

Idag var det en kanondag i skolan. Jag hoppar direkt till klockan ca 12.20 då vi kom
till Withala för att lyssna på Paolo Roberto. Och jag har alltid tyckt han är riktigt cool,
sen har man hört honom i olika mediatyper. Men efter att ha lyssnat på honom blev
han tio gånger coolare, häftigare och snyggare, haha. Men det var helt knäpptyst, det
var ingen som sa ett knyst. Han var så sjukt bra på att berätta, jag tror aldrig jag har
lyssnat så noga på någonting. Ja, det var verkligen super. Nu ska jag snart in till V-landa
för att ta vaccinsprutan. Jag är lite rädd, men det är nog för att bli sjuk av den. Jag har
ju var förkyld denna veckan, och vill helst inte bli sjuk till alla proven and so on. Men
vi får se om jag blir sjuk, haha. Förhoppningsvis inte, men nu ska jag tralla . Puss ♥


haha, det var nog såhär han såg ut på sin "dåliga" tid då allt hände som han berättade om.
Jodå, visst sa han något om långt hår och snygging? Jag instämmer i långt hår, men ordet
snygging tycker jag mer stämmer in på bilden till höger, mums ;) eller vad säger ni? haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen, vad söt du är:)<3

Promenad, snart? Haha vi måste fan ta tummen ur röven snart, innan vi börjar få dåliga leder eller nått pga åldern ;)

2009-11-24 @ 22:33:19
Postat av: :)

hahaha vikken skillnad:)

2009-11-25 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0