25 november

.. och studiedag. Studiedag är verkligen inte helt fel, och det var verkligen inte fel att
den låg på en onsdag heller, haha. En vilopaus mitt i veckan sitter aldrig fel om ni frågar
mig. Eller ja, vet inte hur mycket vilopaus det blir för min del. Ska plugga, baka och lata
mig. Så lite paus blir det nog. Har varit uppe sen 07.30, haha. Har pluggat lite och kollat
på lite TV. Men nu ska jag se Andra Avenyn, jag missade det igår för att jag tog vaccinet.
Men eftersom det bara är jag vaken i huset kan jag ju lika gärna kolla på Andra Avenyn.


haha, min arm ser fet ut på bilden, menmen. Kolla hur illa mitt lilla "plåster" sitter.
Det kommer ju utan tvekan att ramla av. Men asså, det gör ont, jag kan inte göra
något med armen typ, det bara spänner rejält. Sen var min sköterska lite dryg, haha.
Menmen, nu har jag gjort det och jag hoppas innerligt att jag inte blir sjuk, puss ♥

Kommentarer
Postat av: :)

gjorde det ont? :)

2009-11-25 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0