8 november

Sitter här med en kopp te efter en underbar söndag som också var fars dag.
Vi åkte ner med far i familjen till mammas spa, där vi fick massage och floating.
Jag bytte däremot ut min floating till 18 minuters solarietid, haha. Jag blev faktiskt
riktigt brun, haha. Sen åt vi middag hos mormor och morfar tillsammans med Lina,
och sen åkte jag och mamma på bio. Vi såg "Flickan som lekte med elden" jag tkr
nog att "Män som hatar kvinnor" är mkt bättre. Men nu har jag sett den och det var
ju roligt. Men jag är inte så mycket för varken mord, våldtäckter eller lebbsex .. :)
så ibland önskade jag att jag var någon helt annan stans än i den biografen, tro mig.
Nu ska jag gå och lägga mig, det är ju trots allt skola imorgon. Puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har din mamma spa någonstans?

2009-11-09 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0