en liten grej till .. :)

Min frisör ringde nyss för hon hade hört att jag ville klippa och slinga, då frågade hon när jag
hade tid. I vanliga fall ringer kunden, men inte idag. Det kallar jag service , boyeah ;) Så på
måndag efter skolan smäller det, haha. Jag längtar, för jag blir ju alltid nöjd. Så, lugna puckar :)


nu är det en dålig bild jag visar er. Men vad skulle man kunna göra med ett hår som detta?
Jag har varit lite inne på mörkare, men känner ändå att jag ska nog vara blond. Några goa
förslag folket? Som sagt är ju inte bilden bra, men fantisera lite. Gärna på normala nivån :)

Kommentarer
Postat av: linda

varför inte klippa upp mer så det blir lite mer "busigt" ? :) <3

2009-11-25 @ 19:05:49
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: Rebecca Fridsäll

Håller med linda :)

sen tycker jag att du ska lägga lite mörka slingor <3

2009-11-27 @ 09:22:33
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0